MediaBuzz bij LoveLifeRun
MediaBuzz bij LoveLifeRun
De nu roze MediaBuzz, die al een tijd actief is in Hilversum, blijft zich ontwikkelen en vernieuwen. Deze elektrische kar, die oorspronkelijk door een groep enthousiaste Hilversummers is opgezet, vormt de kern van ons initiatief om media en inwoners te verbinden. Zowel de gemeente, het Stadsfonds als Dutch Media Week hebben financiële bijdragen geleverd om de Buzz verder te ontwikkelen. De vormgever van Beeld en Geluid heeft geholpen om de kar eruit te laten zien als een miniatuurversie van het Beeld en Geluid gebouw. Met steun van mediabedrijven zoals Sonos, NPO, UnBranded, en anderen, en met de hulp van de mannen van het KlusKlooster voor kluswerkzaamheden, wordt de Buzz voortdurend verbeterd. Met de MediaBuzz willen we Hilversummers niet alleen informeren, maar ook inspireren en betrekken.
Onlangs speelde de Buzz een toffe rol bij de LoveLifeRun in Hilversum, een hardloopevenement dat meer was dan zomaar een sportieve activiteit. Stoere (ex-)kankerpatiënten, samen met hun naasten en behandelaars, trotseerden de 5 kilometer lange route om geld in te zamelen voor baanbrekend kankeronderzoek. De run bood een inspirerende manier om machteloosheid om te zetten in kracht en liet zien hoe de gemeenschap samenkomt in de strijd tegen kanker.
Actueel
Eindstation in detail
In Detail
Nieuw in Hilversum: DIS – Dining, Inspiration & Sisterhood
Uitgelicht
Gert-Jan Jansen stelt deze week scherp op Kees Tabak
Gert-Jan zwart-wit
Lente in Detail
In Detail
Projectie in detail
In Detail
Duiker in Detail
In Detail
Zitten in Detail
In Detail
Klimmuur in detail
In Detail
Eerbetoon in detail
In Detail
Kerkgebouw in detail
In Detail
Vraag het de Hilversummers: Dudok
Hilversummer
Luiken in detail
In Detail
Oldtimer in detail
In Detail
Door de lens van Michael: Panorama Hilversum in de Sint Vituskerk
Door de lens van Michael
Villa in detail
In Detail
Tuin in detail
In Detail
Line-up muziekfestival Live 2000
Algemeen
Oliebollenactie in Hilversum: Steun de Voedselbank!
Algemeen
Balkon in detail
In Detail
Door de lens van Michael: Kersttijd = Serious Request tijd
Door de lens van Michael